söndag 15 augusti 2010

"Veckans Höjdpunkt" och "Veckans Photoshoots and Magazine"


Hejsan!! Nu tänkte jag börja med en kanske lite annorlunda sak. För alla er där ute som har följt bloggen ett tag vet nog att jag är lite av en person som sitter framför dator lite väl för mkt.
Jag bloggar nästan varje dag för att gör denna blogg så bra som den bara kan bli. Men i stället har jag beslutat en sak. Obsessedbytwilight kommer att bara uppdateras några gånger i veckan via 2 inlägg "Veckans Höjdpunkter" och "Veckans Photoshoots and Magazine". Detta beror på att jag har upptäckten en sak. Man ska leva, inte sitta framför dator och tv:n hela tiden. Så ni får titta in på bloggen på söndag nästa vecka. Så hoppas att ni kan hålla er tills dess. Bilden är en ny/gammal outtake på Ashley av fotografen Tyler Shields.

Obs! Det kan i bland dyka upp några inlägg mer än Veckans Höjdpunkt, Photoshoot and Magazine.



Bildkälla

Kramar /Obsessedbytwilight ägaren

Inga kommentarer:

Vi väntar på....