onsdag 14 juli 2010

Dakota Fanning för FLARE









Om hennes liv med båda fötterna på jorden:
”Jag har ett sådant normalt liv då jag inte jobbar… Det är trevligt att vara omkring folk som du bryr dig om och känner dig allra bäst.” '

Om att agera tillsammans med Kristen Stewart vid sin sida i Eclipse:
”Kristen är en utav mina bästa vänner, så det var riktigt roligt att spela hennes fiende i Eclipse… Men det är det som skådespel är, när de säger ‘cut’ så är du tillbaka till ditt vanliga liv”


Om karriär arvet som hon hoppar att hon lämnar vid slutet av hennes karriär: ”Jag hoppar att folk har blivit rörda av någonting som jag har gjort eller [att jag] har hjälpt någon genom en hård tid i sitt liv… och att jag har har fortsätt stanna som den som jag verkligen är, vilket är en snäll person

Inga kommentarer:

Vi väntar på....