fredag 9 april 2010

Grattis Kristen Stewart




2 kommentarer:

Bellz sa...

Hjesan :)

Du undrade om jag ville starta en ny Twilight blogg med dig. Det är alltid kula tt sammarbeta med någon anna för man delar mer på det man gör och det är super.
Men jag vill inte börja om på nytt eftersom jag har haft min blogg mer än ett år nu och det är svårt att böja om.

Men det skulle vara kul att skriva lite mer med dig och kanske ha ett sammarbete? Men jag vill veta lite mer hur du jobbar med din blogg och vad du tycker om med Twilight böckerna och filmerna :D
Kramar Bellz

Bellz sa...

Sv: Jag är ensam på bloggen för den andra tjejen hade inte tid.
Jag skulle tycka det var jätte kul om du ville blogga med mig det är bra att vara två eftersom man hittar olika fakta och skriver på olika sätt :)

Skulle vara kul att veta lite mer om dig och du kanske skulle tycka det var kul att veta mer om mig med? om du är intresserad av att blogga tillsammans med mig på min blogg så maila mytwilight@live.se och berätta lite kort om dig själv och ditt intresse för Twilight :)
Kram Bellz :D

Vi väntar på....